El Petit de Cal Eril – Partícules de Déu

Seria injust que després del grandiós concert que vaig veure d’aquesta gent, no els hi dediques una entrada.
Jo estava allà palplantat i tot rutllava, era un diumenge a la tarda i la Jazz Cava de Vic estava plena. Sigui pel que sigui, no m’esperava gran cosa del grup, però tenia una tarda i els minuts se’m llençaven a sobre, i per això vaig anar-hi.
La cosa va començar normal, un parell o tres de cançons correctes, agradables, audibles. I de cop, es va començar a enfilar, crec que s’enfilava, deia això dels estels i els planetes i jo crec que flotava, el fill de puta, pensava, que bé que ho estiguis dient, que bé.
La cançó es va acabar i de cop el món tornava a ser el món, em vaig girar cap a en Montero i li vaig dir: el fill de puta s’ha plantat aquí i ho ha dit.
I a partir d’aquest moment, varem veure que la cosa anava en serio.

Partícules de déu

Una respuesta a “El Petit de Cal Eril – Partícules de Déu

  1. Totalment d’acord.
    El Cd nou d’aquesta gent és l’hòstia. Com segurament ja t’he comentat en algun moment trobo brillant la cançó “Cau la neu”.

Responder

